Listing 1 - 10 of 90 << page
of 9
>>
Sort by

Book
Online video : tips, tricks & trends: boordevol concrete voorbeelden, praktische tips en inspirerende formats
Authors: ---
ISBN: 9782509043160 Year: 2023 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Online video een korte geschiedenis – 2. De magie van een videostrategie – 3. Kies een format van formaat – 4. Goed voorbereid is half gewonnen – 5. Filmen ? Dat doe je zo ! – 6. Monteren kun je leren – 7. Klaar om te publiceren – 8. Wat na dit boek ? Hier is het dan, het boek over het krachtigste communicatiemiddel dat er volgens ons bestaat: online video! Door de opkomst van TikTok, Instagram en YouTube is video niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Maar hoe maak je als organisatie of bedrijf echt impact met je video's? Met short form en long form video's (n alles daartussenin)? Jade en Lobke (I Like Media) delen waardevolle inzichten en praktische tips voor iedereen die zijn online videoskills naar een hoger niveau wil tillen. Ben je een (sociale) ondernemer die videocontent wil gebruiken om zijn merk of organisatie te versterken? Een creatieve professional die zijn passie voor video wil delen? Een enthousiaste hobbyist die graag verbluffende video's wil maken? Online video: tips, tricks en trends bevat de kennis en inspiratie die je nodig hebt. (bron: covertekst)


Multi
Scoren met creatieve content op sociale media : meer dan 100 concrete voorbeelden, handige tips en inspirerende getuigenissen
Authors: ---
ISBN: 9782509037787 Year: 2020 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat goede posts creëren meer is dan weten waar de knopjes staan. In dit handige boek leer je snel en concreet hoe je scoort op je sociale media. Ook zonder veel geld en personeel.Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten laten je nadenken over je contentstrategie aan de hand van 10 veelgestelde vragen. Daarna zetten ze je op weg met meer dan 30 concrete formats die je meteen zelf kunt toepassen voor jouw organisatie. Ook krijg je meer dan 100 inspirerende voorbeelden, handige formats en interviews met social media managers van grote en kleine Vlaamse communities.https://www.politeia.be/nl/publicaties/238136-scoren+met+creatieve+content+op+sociale+media


Book
Schrijven voor het web en sociale media.
Authors: ---
ISBN: 9789059406100 Year: 2013 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Webschrijven : schrijven voor nieuwe media
Author:
ISBN: 9001851053 Year: 2005 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff


Book
Rapporteren.
Author:
ISBN: 9789043011600 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Rapporteren is een praktische handleiding voor het schrijven en structureren van rapporten. Aan de hand van duidelijke voorbeelden bespreekt de auteur de belangrijkste aspecten van een rapport. Hij stelt niet alleen de doelgroep en opbouw van een rapport aan de orde, maar geeft ook adviezen over schrijfstijl en werkwijze. &#13;Daarnaast geeft de auteur volop tips en trucs om valkuilen te vermijden. De lezer krijgt zo een goed overzicht van technieken en vaardigheden die nodig zijn om individueel of in teamverband rapporten te schrijven. &#13;In rapporteren staat de vraag van de opdrachtgever centraal en wordt het doel van het rapport steeds voor ogen gehouden. Hierbij wordt uitgebreid gekeken naar de eisen van een goed rapport, zoals objectiviteit, volledigheid en controleerbaarheid. &#13;Het boek is hierdoor goed toepasbaar in de praktijk. &#13;Dit boek is geschikt voor studenten die tijdens hun studie schriftelijk verslag moeten doen. Bovendien is Rapporteren een ideaal naslagwerk voor iedereen die in zijn werk goed en systematisch wil rapporteren. &#13;Marcel Heerink is neerlandicus en werkt momenteel als onderzoeker en docent communicatie. Hij heeft jarenlange ervaring als trainer en consultant in het bedrijfsleven en bij de overheid. Van zijn hand verschenen ook de Pratische schrijfgids, Schrijven in de juridische praktijk en Rapporteren voor Techniek en ICT.&#13;&#13;


Book
People peppers : 45 slimme adviezen voor succesvolle communicatie
Author:
ISBN: 9789401453608 Year: 2018 Publisher: Tielt LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een kei zijn in je vak is niet altijd voldoende. In lastige onderhandelingen, vergaderingen of zelfs het dagelijkse contact met je collega's is de manier waarop je communicatie verloopt minstens even belangrijk. Oog hebben voor je gesprekspartner is de sleutel voor een beter gesprek én resultaat.Via 45 tips geeft People Peppers een inzicht in waarom de toegevoegde waarde van menselijke interactie in onze digitale wereld belangrijker dan ooit is geworden. Zo leer je met wie je het beste communiceert, hoe je op een correcte manier verbinding maakt en hoe je je boodschap overbrengt. Zonder toneel maar met resultaat. Bron : http://www.bol.com


Book
De kwaliteit van communicatie in organisaties : in theorie en praktijk
Authors: ---
ISBN: 9075727127 Year: 1996 Publisher: Amsterdam Cramwinckel


Book
Die folder van U : een praktische handleiding voor beginners
Author:
ISBN: 9062837786 Year: 1990 Publisher: Muiderberg Coutinho


Book
La communication environnementale
Author:
ISSN: 19673566 ISBN: 9782271093516 2271093511 2271122155 Year: 2016 Publisher: Paris CNRS

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Conférences internationales, controverses scientifiques et débats médiatiques…l'environnement est devenu un enjeu de communication global. C'est à l'étude des différentes formes et évolutions de la communication environnementale, de sa naissance dans les années 1990, sous le coup de catastrophes écologiques à répétition, aux grandes déclarations officielles sans lendemain, que s'attache cet ouvrage entièrement inédit. Du « développement durable » à la « transition écologique », ce nouveau grand récit fédérateur s'intègre désormais dans la démarche marketing des entreprises et dans les politiques des institutions publiques. Il influe sur les positionnements stratégiques des partis politiques et incite à de nouvelles pratiques individuelles. Aux discours de crise axés sur la peur et la responsabilité répond le risque de l'éco-lassitude des uns et de « greenwashing » des autres...


Book
Communicatie handboek
Author:
ISBN: 9789001899899 9789001899905 9001899897 Year: 2019 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit handboek komen onderwerpen aan bod als marketingcommunicatie en corporate en interne communicatie. Speciale aandacht is er voor het communicatieplan, de communicatie bij veranderingen en social media. Communicatie Handboek legt hierbij een sterke verbinding tussen theorie en praktijk. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, een praktijkcase en een begrippenlijst.In deze zesde, grondig gewijzigde editie, is online communicatie volledig geïntegreerd in alle onderdelen. Aan de nieuwe editie zijn twee hoofdstukken toegevoegd: een hoofdstuk over 'gedragsverandering', waarin de werking van het brein centraal staat, en een hoofdstuk over 'newsrooms', dat gaat over een proactieve benadering van de media.www.noordhoff.nl/webshop/product/communicatie-handboek

Listing 1 - 10 of 90 << page
of 9
>>
Sort by